بستن

اب بندی دیوار و اب بندی دیوار حائل با طناب بدون داربست در تهران و کرج شمال

اب بندی دیوار

دیوار های ساختمان همیشه در معرض بارندگی و باد و بوران هستند.

اگر روی دیوارهای بیرونی ساختمان ترک یا ترکی وجود داشته باشد به راحتی اب به پشت این دیوارها نفوذ میکند و باعث نم و رطوبت به داخل خانه میشود.

دیوارهای حائل که اکثرا سیمان و سنگ هستند بیشتر نیاز به اب بندی پیدا میکنند.

ابندی دیوار جهت جلوگیری از نفوذ اب توسط چسب های بیرنگ و شفاف انجام میشود.

اب بندی دیوار کناری
اب بندی دیوار حاعل

 اب بندی کردن دیوار حائل یا کناری

برای اب بندی دیوار کناری در ابتدا به یک راپل کار متخصص نیاز دارید تا بتواند به دیوار شما که روی ارتفاع قرار دارد دسترسی داشته باشد.

راپل کارها با طناب از دیوارهای ساختمان اویزان میشوند و دیوارهای مورد نظر که نم میدهند را اب بندی میکنند.

باران ها به همراه باد به دیوار حائل برخورد میکنند و اگر دیوار دچار خرابی یا ترک باشد به راحتی جذب دیوار گچی میشوند و از داخل گچ را خراب میکند.

برای رفع این مشکل ابتدا ترک ها را برسی میکنیم و با چسب های ژله ای انها را پر میکنیم و در ادامه کل سطح را اب بندی میکنیم تا دیوار داخلی مجدد خیس نشود.

قیمت اب بندی دیوار

قیمت اب بندی دیوار حائل یا کناری در حال حاضر به صورت متری از 120 تا 300 هزارتومان میباشد و به صورت کنترات هم از 4میلیون اغاز میشود.

قیمت قطعی با توجه به نمای شما و سطحی که میخواهید اب بندی کنید داده میشود که این مستلزم بازدید دقیق منطقه مورد نظر میباشد.

اب بندی دیوار های کناری که سیمانی هستند سختر از دیوار سنگی میباشد و باید چند مرحله روی انها کار انجام شود و همچنین استفاده از پودر های نانو الزامی میباشد.

اب بندی دیوار حائل با طناب بدون داربست در تهران و کرج شمال

اب بندی دیوار کناری بیشتر در شمال کشور مورد استفاده قرار میگیرد که به راحتی با طناب میتوان انجام داد.اما شهرهای تهران و کرج به دلیل بارندگی کمتر نسبت به شمال(مازندران و گیلان) کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

اما بارندگی در تهران و کرج شدت زیادی دارد و اگر در سال چندین بار ببارد با بادهای شدید این اتفاق میوفتد و اب به اندک درزهای ساختمان و دیوار حاعل نفوذ میکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09125846430