بستن

رنگ امیزی نمای ساختمان با طناب یا بدون داربست(با راپل) در ارتفاع+جنس کار سیمان

اجرای رنگ امیزی نمای ساختمان در ارتفاع

رنگ امیزی نما توسط شرکت میهن راپل در تهران و کرج انجام میشود که روش اجرای این کار با طناب یا بدون داربست صورت میگیرد.رنگ کاران شرکت میهن راپل دارای تجربه و تخصص بسیار بالایی هستند و به راحتی هر سطح تخریب شده ای را ترمیم و بازسازی میکنند. هدف ما زیبایی ساختمان و جلب رضایت مشتری میباشد و از نظر قیمت و هزینه به هر صورت با شما کنار خواهیم امد پس باما تماس بگیرید تا توضیحات تکلیمی راجع به قیمت و اجرای رنگ نما به شما داده شود.

رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از اجرای انواع رنگ ها روی دیوار سیمانی ساختمان میباشد که جهت زیباسازی و نو کردن ساختمان انجام میشود.رنگ امیزی نما دارای چندین مرحله اجرای کار روی سیمان میباشد که در این محتوا به شما توضیح خواهم داد.

رنگ نمای سنگی با راپل
رنگ نمای سنگی با راپل

 

جنس رنگ مصرفی برای اجرای رنگ امیزی ساختمان

امروزه رنگ های بسیار مرغوبی در بازار موجود شده است که انواع خصوصیات را باهم دارند.این نوع رنگ ها دیوار را ضد اب میکند و از بستن جلبک به دیوار جلوگیری میکند.همچنین مقاومت زیادی در مقابل اشعه یو وی دارند.جنس رنگ نمای ساختمان باید درجه یک باشد تا پس از مدتی دیوار سیمانی دچار پوسته و خرابی نشود و هچنین اجرای نامناسب رنگ امیزی باعث نم و رطوبت به داخل ساختمان میشود.

برای رنگ امیزی دیوار سیمانی رنگ جوتن و کاپارول جزو بهترین رنگ هایی میباشند که این خصوصیات را دارند.

قبل و بعد از رنگ امیزی هتل مشهد
قبل و بعد از رنگ امیزی هتل مشهد تهران

مراحل اجرای رنگ امیزی نمای ساختمان در ارتفاع

ابتدا با استفاده از واترجت باید دیوار را به طور کامل شستشو بدهیم تا خاک و گل و شورابه ها پاک شوند.رنگ و چسب های شیمیایی با وجود خاک روی سطح جذب نمیشود و پس از مدتی پوسته پوسته میگردد که هزینه زیادی برای شستشوی این نوع خرابی ها باید پرداخت کنید.پس شستشوی دیوار مهم ترین بخش کار میباشد که حتما باید اجرا شود.

مطلب پیشنهادی ما  اب بندی نما ساختمان در مازندران با قیمت ارزان و مواد نانو خارجی

مرحله دوم سطح دیوار سیمانی بررسی میشود و درصد خرابی سیمان و ترک های ایجاد شده روی سطح سیمانی را تشخیص میدهیم.دیوار سیمانی اگر دچار خرابی باشد توسط پودر و چسب های عایق ترمیم میشود.مثلا ترک های به وجود امده با قلمو های مخصوص پوشش داده میشود.سیمان های تخریب شده با کاردک های مخصوص و پودر کاسماتیک صاف میشوند تا محل مناسب برای مالیدن رنگ محیا شود.

پس از ترمیم و صاف کردن سیمان ترک خورده و ریخته شده نوبت به پرایمر میرسد که زیر کار سیمان اماده ی رنگ امیزی میکند.پرایمر باید از مارک همان رنگی باشد که به دیوار سیمانی مالیده میشود تا اجزای ترکیبی انها با هم همخوانی داشته باشد.یعنی اگر رنگ جوتن استفاده میکنید پرایمر هم باید مارک جوتن باشد.

پس از اجرای پرایمر نوبت به مالیدن رنگ روی سطح میشود.پاشیدن رنگ با پیستوله و قلمو و قلطک انجام میشود که با تجربه چندین ساله شرکت میهن راپل در زمینه رنگ امیزی قلمو بهترین گذینه برای نمای سیمانی میباشد.با رنگ امیزی کردن نمای سیمانی توسط قلمو رنگ به طور کامل جذب سیمان میشود.

رنگ امیزی نمای ساختمان بدون داربست
رنگ امیزی نمای ساختمان بدون داربست

اجرای رنگ نمای ساختمان با طناب یا بدون داربست

روش دسترسی رنگ کار به ارتفاع ساختمان از طریق طناب انجام میشود.رنگ امیزی نمای ساختمان با طناب توسط قلمو و پیستوله انجام میگیرد و این کار را راپل کاران متخصص که یک عمر این کار را اجرا کرده اند انجام میگیرد.

اجرای رنگ نما بدون داربست باعث ضرفه جویی در وقت و هزینه ها میگردد و شما برای انجام کار نیازی نیست دنبال شخصی یا ابزاری بیوفتید.شرکت میهن راپل قیمت اجرای کار را با محاسبه کلیه لوازم و اجرای کار به شما اعلام میکند.

مطلب پیشنهادی ما  شیشه پاک کن در ارتفاع، چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم

رنگ کردن نمای سیمانی با راپل از سد معبر جلوی ساختمان جلوگیری میکند و باعث سرعت بخشیدن به انجام کار میشود.

رنگ امیزی نمای ساختمان
رنگ امیزی نمای ساختمان با طناب در وقت و هزینه شما صرفه جویی بسیار زیادی میکند.

اجرای رنگ نمای ساختمان در تهران و کرج چگونه انجام میگیرد؟

تهران و کرج به دلیل داشتن هوای کثیف و بسیار مسموم ساختمان های کثیف تری نسبت به شهرها و استان های دیگر کشور دارد.این کثیفی ها از تعداد زیاد ماشین ها و کارخانه ها به وجود می اید.ماشین های زیاد در سطح شهر تولید ازوت میکنند و این دود ها روی دیوار ساختمان در دراز مدت باعث کثیفی و زشتی میشوند که باید تمیز شوند. بیشترین ساختمان های سیمانی را شهر تهران دارد و بعد از ان هم استان البرز که به کرج معروف است در رده دوم بیشتری ساختمان های سیمانی در کل کشور میباشد.

 

قیمت اجرای رنگ امیزی نمای ساختمان با طناب در تهران و کرج

قیمت اجرای رنگ امیزی نمای ساختمان به صورت متری از 180 تا 35 هزارتومان میباشد و به صورت کنترات هم از 10 میلیون شروع میشود.

البته هزینه خرید رنگ و لوازم کار برعهده ما میباشد که هزینه اعلام شده با تمام لوازم مصرفی و اجرای کار میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09125846430