بستن

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تخفیف 30درصدی – پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب یا بدون داربست

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در تهران و کرج

فرایند پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان ها، با استفاده از دو ابزاری که از جنس پلاستیک و فلز می باشند، انجام می گردد. این فرایند جهت حفظ و نگهداری سنگ ‌های نمای ساختمان ها طراحی شده است. این کار باید توسط افرادی انجام گردد که توانایی کار در ارتفاعات بالا را دارند و می ‌توانند از طریق روش طناب یا با استفاده از داربست در فضای باز، مشغول به فعالیت شوند.

با توجه به این که تعداد ساختمان های سنگی در استان تهران و شهر کرج فراوان است، تقاضای انجام فرایند پیچ و رولپلاک سنگ نما در این مناطق به شدت زیاد می باشد. در واقع ارائه ی خدمات صحیح پیچ رولپلاک نما ساختمان ها، می توانند منجر به جلوگیری از ریزش سنگ های نما شوند. یکی از مهمترین دلایلی که ارائه ی خدمات پیچ و رولپلاک نما در این مناطق از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، غیر استاندارد بودن فرایند ساخت و ساز در تهران و کرج است.  اگر می خواهید با خیال راحت نمای سنگی ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید، باید از یک اکیپ متخصص که به صورت حرفه ای می توانند با طناب، فرایند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهند، دعوت نمایید. این اکیپ حرفه ای با تخصص خود مانع از ریزش سنگ های نما تا انتهای عمر ساختمان ها در تهران و کرج می شوند.

مجموعه ی میهن راپل، با برخوردار بودن از تیمی مجرب و حرفه ‌ای در حوزه پیچ کردن سنگ نمای ساختمان ها در تهران، به ارائه ی خدمات با کیفیت همراه با قیمت مناسب می پردازد. این شرکت با داشتن تخصص فنی بالا و استفاده از تجهیزات مدرن، به مشتریان خود تضمین خواهد داد که به بهترین نحو ممکن فرایند پیچ رولپلاک نما را انجام می دهد. بنابراین شما می توانید جهت دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نما ساختمان در هر منطقه ای از تهران با شماره تماس ۰۹۱۲۵۸۴۶۴۳۰ در ارتباط باشید.

 

شکل اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست
اجرای پیچ ورولپلاک نمای ساختمان بدون داربست باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما میشود.

 

پیچ رولپلاک نما و چسب کاری سنگ های ریزش کرده
پیچ رولپلاک نما و چسب کاری سنگ های ریزش کرده

 

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما

فرایند پیچ رولپلاک سنگ نما شامل چندین مرحله ی اساسی است که به ترتیب زیر انجام می ‌شوند:

  • دریل کاری و سوراخ کردن نما: در این مرحله، سنگ ‌ها جهت نصب پیچ ‌ها و رولپلاک ‌ها توسط دریل سوراخ می ‌شوند تا پیچ‌ ها به درستی در داخل سنگ‌ ها جای بگیرند.
  • پیچ و رولپلاک سنگ ‌های نما : پیچ‌ و رولپلاک ها درون سنگ قرار میگیرند تا محکم تر به سیمان بچسبند.
  • بتونه کاری: در نهایت پس از پیچ کردن سنگ ها، محل سوراخ شدن را بتونه کاری می کنند. این امر منجر به افزایش جذابیت نما می گردد.
  • اجرای نماشویی ساختمان: پس از اتمام نصب سنگ ‌های نما و تکمیل عملیات پیچ و رولپلاک، نمای ساختمان شسته می شود. از دیگر خدمات فوق العاده ی شرکت میهن راپل، شستشوی رایگان نمای ساختمان های کوچک می باشد.
  • نصب و برشکاری سنگ ‌های نما: سنگ‌ ها براساس ابعاد مورد نیاز برش داده می ‌شوند.
  • پاکسازی و زیرسازی محل و نصب: این مرحله شامل پاک کردن محل مورد نظر از آلاینده‌ ها و اجرای زیر سازی مناسب جهت نصب سنگ ‌های نما می‌ گردد. علاوه بر این سنگ‌ های معیوب و شکسته نیز از محل برداشته می ‌شوند.

 

مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
مراحل پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

پيچ و مهره كردن سنگ نما به روش صحیح

پیچ و مهره کردن سنگ نما جهت استحکام بیشتر سنگ و سرامیک نمای ساختمان انجام میشود.مهره و واشر بیشتر برای سرامیک استفاده میشود و برای سنگ ها از رولپلاک استفاده میشود.استفاده از دریل های گیربکسی و چکشی یک انتخال بسیار مهم است که پیچ رولپلاک کارها باید ان را حتما بندانند.استفاده از دریل های اشتباه باعث خراب شدن سنگ میشود و در دراز مدت سنگ را از بین میبرد.

پیچ و مهره کردن سنگ نما با دریل مناسب
پیچ و مهره کردن سنگ نما با دریل مناسب

 

 

نگاهی به وظایف شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران

شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران وظایف متعددی بر عهده دارد که به طور خلاصه می‌ توان آن ‌ها را به صورت زیر بیان کرد:

  • اجرای فرایند رولپلاک با استفاده از اکیپ مجرب طناب‌ کاران با تجربه.
  • ارائه ی بیمه معتبر جهت اطمینان از محکم بودن نمای سنگی.
  • بررسی و انتخاب پیچ‌ های مناسب با جنس گالوانیزه و رنگ نقره‌ ای.
  • استفاده از رولپلاک‌ هایی با رنگ قرمز یا کرم برای تطبیق با نیاز های مشتریان.
  • داشتن قرارداد های معتبر و دارای کد ثبتی جهت تضمین اعتبار و کیفیت.
  • استفاده از لوازم ایمن و استاندارد جهت اجرای عملیات.
  • آمادگی کارکنان برای انجام کار از ارتفاعات با استفاده از طناب‌ های ایمن.
  • توجه به جزئیات فنی مانند استفاده از دریل و مته‌ های مناسب برای حفظ سایر سنگ ‌ها.
  • استفاده از بتونه برای هماهنگ ‌سازی پیچ‌ ها و سنگ ‌ها.
  • تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای بهترین خدمات.
  • تضمین کیفیت نصب سنگ ‌ها توسط تیم مجرب و متخصص.
  • پیگیری و رفع اشکالات پس از نصب سنگ‌ های نما به منظور اطمینان از ایمنی و ثبات ساختمان.
  • ارائه ی خدمات با کیفیت و به موقع به مشتریان در سطح تهران.
  • پیش از تسویه حساب، ضمانت درون قرارداد ثبت گردد.
  • ارائه ی خدمات پیچ و رولپلاک جهت نگهداری و تثبیت سنگ ‌های نمای ساختمان توسط شرکت های مورد اعتماد.

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج و حومه
پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران به صورت راپل انجام میشود که نصف هزینه های شما را کاهش میدهد.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران و کرج(نرخ 1403)

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران 1403

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را اگر به صورت متری در نظر بگیریم، تقریبا متری 30 الی 45 هزار تومان برآورد می شود. اگر بخواهیم به صورت عددی یک قیمت مناسب برای این فرایند در نظر بگیریم، می توان گفت که قیمت هر پیچ و رولپلاک، معادل 8 الی 12 هزار تومان می باشد. البته این نکته را در نظر بگیرید که این نرخ ها توسط انجمن غیر رسمی طناب کاران در تهران تعیین شده اند.

هزینه ی نهایی پیچ و رولپلاک نما ساختمان بر اساس بازدید میدانی یا مشاهده ی عکس‌ های مکان مورد نظر شما تعیین می ‌شود. علاوه بر این، در صورتی که امکان دسترسی به نقاط خاص با استفاده از طناب وجود نداشته باشد، باید از داربست استفاده کرد. بنابراین تعرفه ی داربست به هزینه ی کل پروژه اضافه خواهد شد. با توجه به تورم روز افزون، هزینه ی فرایند پیچ و رولپلاک نما در تهران رو به افزایش می باشد. بنابراین اگر می خواهید نسبت به سال آینده هزینه ی کمتری جهت حفاظت از نمای ساختمان خود پرداخت کنید، بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید.

 

پیچ و رولپلاک کردن نما
پیچ و رولپلاک کردن نما با راپل بهترین گذینه برای اجرای مقاوم سازی سنگ است.

 

کاربرد پیچ و رولپلاک نما ساختمان

پیچ و رولپلاک نما سنگی یک روش تخصصی جهت تثبیت و استحکام بخشیدن به سنگ ‌های نما است. این روش مانع از ریزش و لق شدن سنگ ها می گردد. فرآیند تثبیت کردن سنگ های نما با استفاده از پیچ‌ های فلزی و رولپلاک ‌های پلاستیکی انجام می شود. این قطعات درون سنگ ‌ها قرار می گیرند. با انجام این فرایند، عمل چسباندن سیمان و سنگ به خوبی اجرا می گردد. به این عملیات، پیچ و رولپلاک می گویند. از طریق اتصالات محکم، می توان سنگ ها را به ملات پشت آن ها چسباند. فرایند پیچ و رولپلاک معمولا توسط راپل‌ کاران حرفه ‌ای و با استفاده از تجهیزات مخصوص مانند طناب ‌های ایمنی و دریل ‌های صنعتی انجام می ‌شود. معمولا زمانی که یکی از سنگ های نما لق می شود، امکان ریزش سایر سنگ های نما وجود دارد. در نتیجه باید تمام نمای ساختمان پیچ گردد.

 

 

ویدیو پیچ کردن سنگ نمای ساختمان در تهران

بررسی مراحل اصلی جهت پیچ کردن سنگ های نما

پیچ و رولپلاک نما یکی از روش‌ های موثر جهت تثبیت و مقاوم‌ سازی سنگ‌ های نمای ساختمان ها است. این فرایند می ‌تواند با استفاده از راپل یا داربست انجام شود. جهت انجام فرآیند پیچ و رولپلاک نما ساختمان، توصیه می گردد از راپل کار های ماهر و متخصص که به طور حرفه ای در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، استفاده کنید. به طور کلی انجام این فرایند توسط راپل، نسبت به سایر روش ها ایمن تر می باشد.

 

 

قبل و بعد از پیچ و رولپلاک سنگ نما
قبل و بعد از پیچ و رولپلاک سنگ نما

انتخاب مناسب ترین سایز پیچ مورد نیاز جهت تثبیت سنگ های نما

 

جهت افزایش استحکام و دوام نمای ساختمان ها، تلفیق پیچ های پنج سانتی متری و رولپلاک های چهار سانتی متری، گزینه ی معقولی خواهد بود. این ترکیب به خوبی سنگ و سیمان را به هم متصل کرده و از ریزش یا لق شدن سنگ های نما، جلوگیری می کند.

در این فرآیند، ابتدا با استفاده از دریل، سنگ را در نقاط مشخصی سوراخ می کنند تا بستری مناسب جهت نصب پیچ و رولپلاک آماده شود. سپس پیچ و رولپلاک ها، در داخل سوراخ قرار می ‌گیرند و با استفاده از چکش، رولپلاک ها به طور کامل درون سوراخ نفوذ می ‌کنند و پیچ به سنگ متصل می گردد. در مرحله بعدی، با استفاده از دریل، پیچ را به سمت عقربه ‌های ساعت می ‌چرخانیم تا کاملا سفت شود و ارتباط محکمی با سنگ برقرار گردد. در پایان، با استفاده از بتونه‌ های همرنگ و ضد آب، پیچ ‌ها پوشش داده می ‌شوند تا به جذابیت نمای ساختمان کمک کنند. این امر از ورود آب و آسیب رساندن به سیستم پیچ و رولپلاک جلوگیری خواهد کرد.

انتخاب سایز مناسب پیچ، نقش بسزایی در فرایند تثبیت سنگ نما دارد. پیچ‌ های سنگ باید تمام رزوه باشند تا بتوانند به طور کامل دیواره ی داخل سوراخ را پوشش دهند و از شل شدن سنگ جلوگیری کنند. پیچ‌ های بزرگ ‌تر از 6 سانتی متر می توانند منجر به بروز مشکلاتی اعم از شل شدن سنگ شوند، زیرا قطر سنگ و سیمان معمولا حداکثر 6 سانتی ‌متر است. چنان چه که پیچ ‌های بلند تر از این سایز به داخل سفال، بلوک و آجر نفوذ کنند، کارایی فرایند پیچ و رولپلاک نما کاهش می یابد. پیچ ‌های 5 و 6 سانتی متری بهترین گزینه جهت جلوگیری از ریزش سنگ و افزایش ماندگاری عمر مفید نما می باشند. علاوه بر این، پیچ‌ های مرغوب نقره ‌ای رنگ، مقاومت بالاتری نسبت به سایر پیچ ها خواهند داشت.

 

پیچ و رولپلاک مخصوص سنگ نمای ساختمان
پیچ و رولپلاک مخصوص سنگ نما
پیچ گالوانیزه
پیچ گالوانیزه

بیمه راپل کار

بیمه راپل کار، جهت حمایت از کارکنان شرکت‌ های مقاوم ‌سازی نمای ساختمان در برابر حوادثی که در حین کار رخ می دهند، طراحی شده است. این بیمه توسط شرکت‌ های معتبری مانند بیمه ی ایران ارائه می ‌شود و تضمین می ‌کند که در صورت وقوع حادثه در حین کار، تعهدات بیمه‌ ای به بهترین شکل ممکن انجام گردد. لذا ایمنی و حمایت از کارکنان حین انجام کار تضمین می ‌شود. در نتیجه مسئولیت هرگونه حادثه ای که در حین کار رخ دهد، با شرکت میهن راپل خواهد بود.

بیمه پیچ و رولپلاک سنگ نما
بیمه پیچ و رولپلاک سنگ نما

 

 

فایل صوتی توضیحات محکم کردن سنگ نما

 

فایل صوتی عمر مفید ساختمان و مقصر ریزش سنگ نما

 

مدیر ببین این فیلمارو جدی بگیر

 

 پیچ و رولپلاک نمای رومی
پیچ و رولپلاک نمای رومی در تهران تجریش

انجام فرایند پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

پیچ رولپلاک نما بدون داربست یک روش ایمن و حرفه ‌ای جهت تثبیت سنگ ‌های نما است که توسط افراد متخصص و بدون استفاده از داربست انجام می ‌شود. این عملیات با بهره‌ گیری از دو طناب مقاوم، که یکی به عنوان طناب اصلی جهت تحمل وزن راپل ‌کار و دیگری به عنوان طناب پشتیبان (backup) که در مواقع اضطراری مانند پارگی طناب اصلی، ایمنی فرد را تضمین می ‌کند، صورت می گیرد. این روش به دلیل عدم نیاز به داربست، سریع ‌تر و مقرون به صرفه ‌تر می باشد و برای ساختمان ‌هایی با دسترسی محدود، گزینه ی مناسبی خواهد بود. در نتیجه اگر طناب اصلی راپل‌ کار به هر دلیلی پاره شود، طناب پشتیبان (بکاپ) او را در ارتفاع معلق نگه خواهد داشت و ایمنی او را تضمین می ‌کند.

پیچ و رولپلاک نما توسط راپل

فرایند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب، یک راهکار موثر و ایمن جهت حفظ سنگ‌ های نما به شمار می آید. این روش هزینه ‌ها را تا 30 درصد کاهش خواهد داد و به دلیل سرعت بالاتری که نسبت به داربست دارد، 60 درصد سریع‌ تر انجام می‌ گردد. علاوه بر این، این روش ایمنی بیشتری دارد زیرا کارگران توسط دو طناب مقاوم به تثبیت سنگ های نما می پردازند. بر خلاف داربست که خطر سقوط افراد را افزایش می ‌دهد، استفاده از طناب تا به امروز هیچ خسارتی نداشته است و بهره‌ وری و ایمنی بیشتر افراد را تضمین می‌ کند.

پیچ و رولپلاک نما با طناب ایده آل ترین و سریع ‌ترین راهکار جهت تثبیت سنگ ‌های نما محسوب می گردد. در این روش، متخصصین ماهر با بهره‌ گیری از ابزار های مخصوص راپل، به ‌راحتی و با سرعت به قسمت ‌های مختلف نما دسترسی پیدا می‌ کنند. این روش علاوه بر افزایش کارایی و سرعت بالا، به شدت ایمن می باشد و نیازی به نصب داربست یا سایر سازه های موقت نخواهد داشت.

 

 

پیچ و رولپلاک نما به روش راپل
پیچ و رولپلاک نما به روش راپل

مدت زمان اجرای پیچ و رولپلاک نما ساختمان

جهت اجرای پیچ و رولپلاک نما توصیه می گردد از روش طناب استفاده کنید. این روش بسیار سریعتر نسبت به روش های سنتی انجام می شود. مدت زمان لازم جهت اجرای این کار بستگی به ابعاد ساختمان، حجم کار و تعداد نیرو های متخصصی که مشغول به کار هستند، دارد. به ‌طور کلی، این فرآیند می ‌تواند از یک تا 10 روز طول بکشد. به این نکته باید توجه کرد که جهت داشتن نمایی ایمن و زیبا، این عملیات باید با دقت و بدون عجله انجام شود.

 

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک کردن نما با طناب در باغستان کرج

 

جهت اجرای پیچ و رولپلاک نما ساختمان به صورت اصولی، می ‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

  • پیچ و رولپلاک نما با طناب
  • پیچ رولپلاک نما با داربست

مدت زمان اجرای پیچ و رولپلاک نما با داربست نسبت به روش بدون داربست، بیشتر می باشد. در این روش، کارگران ماهر با استفاده از دریل ‌های مناسب و با درک عمیقی از اصول اجرایی، سنگ ‌ها را سوراخ می ‌کنند و پیچ و رولپلاک را نصب خواهند کرد. این افراد تضمین می ‌کنند که نمای ساختمان محکم و پایدار خواهد بود و از ریزش سنگ ‌ها جلوگیری می ‌شود. پس از نصب پیچ و رولپلاک، می ‌توان با انجام عملیات عایق ‌کاری روی سنگ و بند ها، جلوی ورود آب به پشت سنگ را گرفت و از انقباض و انبساط سیمان جلوگیری کرد تا سنگ ها ریزش نکنند.

پیچ و رولپلاک کردن نمای سنگی به صورت راپل
پیچ و رولپلاک کردن نمای سنگی به صورت راپل

عدم اجرای صحیح فرایند پیچ و رولپلاک ساختمان توسط افراد بی تجربه

افراد بی ‌تجربه در حین فرآیند پیچ کردن سنگ نما می‌ توانند به ساختمان آسیب وارد نمایند. این کارگران اغلب از پیچ ‌های نامناسب جهت تثبیت نمای ساختمان استفاده می ‌کنند. این امر موجب کاهش استحکام سنگ ‌ها می گردد. علاوه بر این، رولپلاک ‌های بی ‌کیفیت، مانند رولپلاک ‌های سفید و طوسی، می ‌توانند منجر به ریزش سنگ ‌ها شوند. نصب این رولپلاک ها بسیار راحت می باشد، بنابراین افراد بی تجربه جهت راحتی کار، از رولپلاک های سفید و طوسی استفاده می نمایند.

افراد کم تجربه جهت اجرای فرآیند پیچ و رولپلاک نما ساختمان معمولا از پیچ های کمتری استفاده خواهند کرد و به استاندارد های لازم توجهی نمی کنند. علاوه بر این، اغلب افرادی که تجربه ی کافی جهت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را ندارند، از فرایند بتونه کردن پیچ ها خودداری خواهند کرد. این امر منجر به زشت شدن نمای ساختمان می گردد. عدم نصب صحیح سنگ ‌ها به دلیل نداشتن ملات مناسب و استفاده از مته و دریل های نامناسب که باعث شکستن سنگ می ‌شوند، از دیگر مشکلات افراد کم تجربه است. به همین دلیل، استفاده از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه، که از ابزار های مناسب و روش‌ های صحیح جهت تثبیت سنگ های نما استفاده می ‌کنند، یک امر ضروری محسوب می گردد. بنابراین توصیه می شود که جهت اجرای فرایند پیچ و رولپلاک نما ساختمان از افراد با تجربه استفاده کنید.

پیچ و رولپلاک نمای حیاط خلوت ساختمان
پیچ و رولپلاک نمای حیاط خلوت ساختمان در تهران یافت اباد

فرایند پیچ و رولپلاک سنگ لبه ی دورچین یا قرنیز

بیش از 90 درصد از درپوش های پشت بام ساختمان ‌ها در استان تهران به علت عدم رعایت اصول اجرایی صحیح سنگ کار شل می شوند، این امر به شدت خطرناک می باشد.

عملیات پیچ و رولپلاک بر روی سنگ لبه ی دورچین یا قرنیز یکی از اساسی ترین مراحل تقویت ساختمان ها به شمار می آید. این درپوش ‌ها جهت محافظت از لبه ی دورچین و پیشگیری از ریزش، به نصب پیچ و رولپلاک نیاز دارند. با توجه به وزن سنگین قرنیز و نیاز به مقاومت بالا در برابر باد های شدید، باید از پیچ ‌هایی با قطر 8 سانتیمتر استفاده کرد. این اقدام نه تنها از ریزش درپوش جلوگیری خواهد کرد بلکه مانع از بروز حوادث خطرناکی مانند آسیب رسیدن به افراد یا وسایل نقلیه می گردد. اگر می خواهید ایمنی و استحکام ساختمان شما تضمین گردد، این فرایند باید با استفاده از تجهیزات صحیح و توسط مجری پیچ و رولپلاک نما که از تخصص کافی برخوردار می باشد، انجام شود.

 

سنگ قرنیز لبه پشت بام
سنگ قرنیز لبه پشت بام

چه افرادی در ریزش سنگ نما، مقصر هستند؟

  • مجری: 10 سال پس از اتمام و تحویل پروژه به مالک.
  • مدیران ساختمان: پس از گذشت 10 سال از ساخت، مسئولیت نگهداری و مراقبت منظم از ساختمان را بر عهده دارد.
  • مهندسان ناظر: در طی زمان عمر مفید ساختمان، مسئولیت نظارت و اعمال استاندارد های لازم برای جلوگیری از نقص ‌ها را بر عهده دارند.
  • مالکین واحد ها: پس از 10 سال و در طول عمر مفید ساختمان، مسئولیت نگهداری و تعمیرات لازم را بر عهده دارند.
  • سنگ‌ کاران: وظیفه ی نصب و محکم ‌کاری سنگ نما را بر اساس شرایط قراردادی که با مالکان تنظیم کرده اند، بر عهده دارند.

مصالح و لوازم مورد نیاز جهت انجام فرآیند پیچ و رولپلاک سنگ نما

در فرآیند پیچ و رولپلاک سنگ نما، جهت اخذ نتیجه ی مطلوب، استفاده از مصالح و لوازم مناسب یک امر حیاتی محسوب می شود. مهمترین مصالح مورد نیاز جهت انجام این فرایند عبارت هستند از: پیچ‌ ها، رولپلاک ‌ها، مته‌ ها، بتونه ‌ها، دریل ‌ها و سایر لوازم فنی و مصرفی مربوطه. تمام این مصالح و ابزار ها، باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند.

برای مثال، پیچ های دوسو گزینه ی مناسبی جهت نصب سنگ نما نمی باشند، زیرا پیچ سفت کن نمی تواند به خوبی درون این محصولات قرار بگیرد. در نتیجه این پیچ ها منجر به اتصالات ضعیف و نامناسب می شوند.

 

 پیچ و رولپلاک نمای ساختمان راپل
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان راپل

 

انواع روش های انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ها در تهران

جهت انجام پیچ و رولپلاک نما ساختمان چند روش اصلی وجود دارد:

  • طناب: این روش به دلیل انعطاف‌ پذیری بالا و امکان دسترسی راحت به نقاط مختلف ساختمان، رایج ترین روش جهت اجرای عملیات پیچ و رولپلاک نما ساختمان ها محسوب می گردد.
  • بالابر: در شرایطی که دسترسی با طناب ممکن نباشد، از بالابر استفاده می ‌شود.
  • داربست: این روش قدیمی شده و به دلیل پیچیده بودن و نیاز به نیروی انسانی زیاد، کمتر استفاده می شود.
  • کلایمر: این ابزار سنگین و جاگیر است و امروزه دیگر از این روش جهت اجرای نمای ساختمان ها استفاده نمی کنند.

 

مهمترین دلایل ریزش سنگ های نما

برخی از مهمترین دلایل ریزش سنگ های نما عبارت هستند از:

  • نشست ساختمان: همه ساختمان ‌ها پس از اتمام ساخت دچار نشست می‌ شوند، اگر بدنه ی ساختمان محکم نباشد، این پدیده می ‌تواند منجر به ریزش سنگ نما گردد.
  • زلزله: زلزله و تکان ‌های شدید زمین می ‌توانند منجر به جدا شدن سنگ ‌ها از نما گردند. این اتفاق به دلیل لرزش ‌های شدید و ناگهانی رخ می ‌دهد که در طی این فرایند سنگ ‌ها از سیمان و سازه جدا می شوند.
  • سیمان نامناسب: عواملی مانند استفاده از سیمان بی ‌کیفیت یا عدم رعایت نسبت سیمان و ماسه باعث می ‌شوند که سنگ ‌ها به خوبی به بدنه ی ساختمان متصل نشوند. سیمان باید مرغوب باشد و به مقدار کافی استفاده گردد تا پس از خشک شدن، سنگ‌ ها را محکم نگه دارد.
  • عوامل طبیعی (آب و باران): شرایط آب و هوایی مختلف (باران و برف) می ‌توانند منجر به انقباض و انبساط سنگ و سیمان شوند و سنگ را از نما جدا کنند.
  • گرما و سرما: تغییرات شدید دما در فصول مختلف سال می ‌تواند باعث انقباض و انبساط سیمان و سنگ شود. این تغییرات دمایی باعث می گردند که سنگ به راحتی از سیمان جدا شده و ریزش کند.
  • سنگ‌کار بی ‌تجربه: سنگ‌کاران غیر حرفه ‌ای با استفاده از روش ‌های غیر اصولی و مواد نامناسب، سنگ ‌ها را با سرعت و کیفیت پایین به نما نصب می ‌کنند. این کار باعث می ‌شود که سنگ‌ ها به خوبی به بدنه متصل نشوند و با گذشت زمان ریزش نمایند.
  • نظارت ضعیف ناظرین: عدم نظارت صحیح ناظرین و مسئولین شهرداری بر کیفیت و نحوه ی اجرای سنگ نما می ‌تواند منجر به نصب نادرست و غیر استاندارد سنگ شود.
  • استفاده از سنگ نامناسب: برخی از سنگ ‌ها مانند سرامیک و سنگ تیشه ‌ای برای نمای ساختمان گزینه ی مناسب محسوب نمی گردند. این نوع سنگ ‌ها به خوبی به سیمان متصل نمی شوند و با گذشت زمان و تحت تاثیر شرایط جوی از بدنه جدا خواهند شد.
  • عدم استفاده از اسکوپ: اسکوپ ‌های سیمی و پروانه ‌ای ابزار های مهمی جهت نگه داشتن سنگ‌ ها بر روی نما هستند. اگر این اسکوپ‌ ها استفاده نشوند یا کیفیت مناسبی نداشته باشند، سنگ ‌ها به مرور زمان از نما جدا خواهند شد.
  • ریختن نخاله پشت سنگ: ریختن نخاله، پلاستیک و پوشاک کهنه داخل سیمان یکی از دلایل اصلی ریزش سنگ نما است. برخی از سنگ ‌کاران غیر حرفه ای، از این مواد نامناسب جهت پر کردن پشت سنگ استفاده می ‌کنند. این عامل باعث می‌ گردد که سنگ ‌ها به ‌طور کامل به سیمان متصل نشوند و اتصالات ضعیفی داشته باشند.
 پیچ کردن سنگ نمای ساختمان
پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

 

اهمیت پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک نمای سنگی موثرترین تدبیر جهت تثبیت و نگه ‌داشتن سنگ ‌های نما به شمار می آید. تا به امروز هیچ راهکاری نتوانسته است جایگزین روش پیچ و رولپلاک جهت محکم کردن سنگ نما گردد. حتی اسکوپ سیمی با گذشت زمان پوسیده شده و موجب جدا شدن سنگ از سیمان و سقوط آن می ‌شود. در نتیجه جهت تثبیت سنگ های نما، هیچ روشی پایدارتر و ایمن  تر از پیچ و رولپلاک نما نمی باشد. احتمال ریزش سنگ های نما در هر لحظه ای وجود دارد، بنابراین پس از تکمیل ساختمان باید این عملیات را روی سنگ ها اجرا کنیم. عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما بیش از ده سال است که در تهران انجام می شود و تاثیر بسیار زیادی در صنعت سنگ‌ کاری داشته است.

افراد واجد شرایط جهت انجام عملیات پیچ سنگ نما

وزن فردی که قصد انجام فرایند پیچ و رولپلاک سنگ نما را دارد، نباید کمتر از 40 و بیشتر از 90 کیلوگرم باشد. عمق نفوذ مته در سنگ می بایست برابر با طول پیچ مورد استفاده در نظر گرفته شود. علاوه بر این سر پیچ جهت کاور شدن پشت سنگ، باید پهن باشد. داشتن دانش و تخصص کافی جهت اطمینان از اصول کار، ضروری است.

 

پیچ و رولپلاک سنگ گرانیت نما
پیچ و رولپلاک سنگ گرانیت نما

معتبر ترین شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما در سراسر استان تهران 

یافتن شرکت معتبر جهت انجام پیچ و رولپلاک نما ساختمان با بررسی نمونه کار های قبلی و اعتبار شرکت امکان ‌پذیر است. شرکت معتبر شرکتی است که در سراسر استان تهران نمونه کار داشته باشد. شرکت میهن راپل به طور تخصصی در هر منطقه ای از تهران به اجرای فرایند پیچ و رولپلاک سنگ های نما می پردازد. شما می توانید با مشاوران شرکت تماس برقرار کرده و نمونه کار های آن ها را مشاهده نمایید. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن فرایند پیچ و رولپلاک نما ساختمان را انجام دهید، با خیالی آسوده می توانید به شرکت میهن راپل اعتماد کنید. این شرکت به طور تخصصی توسط نیرو های ماهر و حرفه ای، در سراسر استان تهران همراه با رعایت اصول ایمنی، عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام می دهد.

 

پیچ رولپلاک با طناب
پیچ رولپلاک با طناب 

مسئولیت انجام فرایند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در حین اجرا

مسئولیت اجرای فرایند پیچ نما ساختمان باید به طور کامل بر عهده ی شرکت مجری پیچ و رولپلاک نما باشد. پرسنل نباید در حین انجام کار کم ‌کاری کنند و مدیر شرکت باید همیشه در محل حضور داشته و مشکلات را فورا حل کند. شرکت موظف است بر نحوه ی اجرای تثبیت سنگ نما نظارت دقیق داشته باشد تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

پیچ و رولپلاک و کار در ارتفاع در تهران
پیچ و رولپلاک کردن نمای رومی

قرارداد پیچ رولپلاک نما شرکت میهن راپل

قرارداد پیچ سنگ نما در 2 برگ باید چاپ شود که هر یک از آن ها دارای حکم واحدی خواهند بود. یکی از این قرداد ها برای کارفرما است تا شرایط و جزئیات کار را تایید کرده و با دقت اجرا کند، در حالی که قرارداد دیگر در بایگانی شرکت نگهداری می ‌شود. امضای این قرارداد برای اجرای کار های خدماتی ضروری است و عدم امضای آن ممکن است منجر به خسارات قابل جبران برای کارفرما شود. شرکتی که خدمات نمای ساختمان را در تهران انجام می ‌دهد باید مجهز به قرارداد ثبتی بوده و برگه ی قرارداد باید شامل بند هایی باشد که مسئولیت صحیح و محکم ‌سازی پیچ و رولپلاک نما را بر عهده ی اجرا کننده قرار دهد. علاوه بر این، قرارداد باید دارای بند بیمه‌ نامه و تضمین باشد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه یا خسارتی، مشکل برطرف شود و خسارات مالی بر عهده ی کارفرما نباشد.

قرارداد میهن راپل
قرارداد میهن راپل

اعتبار و ضمانت

جهت اطمینان از اعتبارسنجی و قانونی بودن مجموعه یا فردی که قرار است فرایند پیچ و رولپلاک نما ساختمان شما را انجام دهد، شماره ثبتی که در قرارداد ذکر شده است را باید استعلام بگیرید. این شماره ثبت باید مطابق با اطلاعات و مدارک ثبتی شرکت یا فرد باشد که در دفتر ثبت شرکت ‌ها یا سازمان ‌های مربوطه درج شده است. استعلام این شماره ثبت به شما کمک می‌ کند تا از واقعی بودن و قانونی بودن شرکت یا فرد مطمئن شوید.

شرکت معتبر پس از اتمام کار و قبل از تسویه حساب، ضمانت کار خود را در قرارداد ذکر می کند. این ضمانت نشان دهنده ی تضمین شرکت نسبت به این موضوع است که کار شما دارای ضمانت بوده و چنانچه سنگی ریزش کند، شرکت مربوطه مسئول اصلاح و ترمیم آن خواهد بود.

مشخصات بهترین رولپلاک ها

شرکت میهن راپل از رولپلاک فیشر همراه با پیچ گالوانیزه جهت عملیات پیچ کردن سنگ های نما استفاده می کند. این امر منجر به افزایش طول عمر سنگ می گردد. این شرکت لوازم ایمنی از جمله ابزار های فرود را هر چند ماه، یکبار تعویض خواهد کرد. تمام لوازم کار مجموعه ی میهن راپل فرانسوی بوده و توسط شرکت Petzl تولید می‌شوند.

رولپلاک نما
رولپلاک سنگ نما

رعایت نکات مهم جهت انجام فرآیند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

فرایند پیچ و رولپلاک نما ساختمان از مهمترین مراحل لازم جهت اطمینان از مقاومت و زیبایی نهایی نما است. برای انجام این عملیات، باید از مته ‌های تیز و مناسب استفاده کرد. بنابراین جهت انجام این فرایند باید به انتخاب دستگاه دریل با قدرت مناسب بپردازید تا جلوی خوردگی بیش از حد سنگ ‌ها گرفته شود. اگر از هیلتی قوی جهت سوراخ کردن سنگ ها استفاده شود، احتمال آسیب رساندن به نما بسیار زیاد می باشد. از مته‌ های با کیفیتی مانند

 

پیچ کردن سنگ نما تزاورتن
پیچ نمای ساختمان

پس از اتمام کار قبل از تسویه حساب ضمانت درون قرارداد ذکر شود:

ضمانت کردن کار خود یک اعتبار فراوان به شرکت میدهد و این اطمینان را به مشتری میدهد که خیالش بابت ریزش سنگ نما راحت باشد.

بعضی افراد با نرفتن زیر بار ضمانت خود را  مسئول کار نمیدانند.

حداقل ضمانت این است که کار خود را تضمین کنید و اگر سنگی ریزش کرد جهت ترمیم سنگ اقدام کنید.

 

ویدیو پیچ و رولپلاک نمای ساختمان 

از دستگاه مناسب سنگ استفاده شود تا مشکلی برای سنگ های دیگر پیش نیاید:

در هنگام کار دریل ها نقش بسیار مهمی دارند.

دستگاه دریل نامناسب باعث لقی بیشتر سنگ های اطراف میشود.

دریل هلتی قوی باعث خورد شدن سنگها در هنگام پیچ رولپلاک میشود.

پس شماره و قدرت دریل مصرفی مهم است که باز برمیگردیم به متخصص بودن فرد انجام دهنده کار.

نمونه ای از دریل پیچ و رولپلاک نما
دریل سنگ سوراخ کن

از مته های مناسب و تیز جهت پرچ کردن نمای ساختمان استفاده شود:

شرکت ما از مته دیاژر و یا مته ولف که از بهترین برندها هستند استفاده میکند.

بعضی شرکت ها مته کهنه و از کار افتاده را با فرض تیز میکنند و دوباره برای نمای شما استفاده میکنند.

این کار باعث کنده شدن کنار سوراخ های سنگ میشود.

مته تیز خیلی تمیز و بدون خوردگی سوراخ میکند و باعث میشود سر پیچ روی سنگ بنشیند.

مته مناسب سنگ نما
مته مناسب سنگ نما

بتونه همرنگ روی پیچ و رولپلاک زده شود:

بتونه همرنگ سنگ در انتهای مار زشتی نما را میگیرد و کاری میکند که دیگران احساس کنند که نما هیچوقت پیچ رولپلاک نشده است.

این جزو وظایف یک شرکت است و باید درون قرارداد هنگام شروع قید شود.

پیچ رولپلاک نما
اجرای پیچ رولپلاک نما
پیچ رولپلاک سنگ نما
بتونه همرنگ روی سنگ

 

نصب سنگ حتما با اصول انجام شود:

نصب سنگ از مراحل مهم در مقاوم سازی سنگ نما میباشد.

اگر در انتها سنگ درست نصب نشود نمای ساختمان شکل ظاهری بدی به خود خواهد گرفت.

نصب سنگ را هر راپل کاری نمیتواند انجام دهد و شرکت ما دارای نصاب متخصص میباشد.

ابتدا سنگ اندازه زده میشود و سنگ دقیق برش زده میشود.

در ادامه پشت سنگ چسب مالیده و در جای مورد نظر قرار داده میشود.
در ادامه تمام بندهای دور سنگ با بتونه همرنگ پر میشود تا حاشیه ها از دور معلوم نباشد.

شرکت میهن راپل در تهران جوری سنگ را نصب میکند که از روز اول هم بهتر دیده شود.

پیچ و رولپلاک سنگ گرانیت با طناب
پیچ کردن سنگ کرانیت

اجرای کامل تثبیت سنگ نما شرکت میهن راپل

قبل از پیچ و رولپلاک
قبل از پیچ و رولپلاک

 

پیچ و رولپلاک و ترمیم سنگ نما
بعد از پیچ و رولپلاک نما

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما از جنس گرانیت
قبل از نصب سنگ
پیچ و رولپلاک نما و نصب سنگ
پیچ و رولپلاک نما و نصب سنگ با راپل

 

میزان تحمل سنگ توسط پیچ و رولپلاک

پیچ و رولپلاک ها به عنوان یک روش مکانیکی جهت نصب سنگ‌ های نما در ساختمان ‌ها، قابلیت تحمل وزن سنگ‌ ها را دارند. معمولا این پیچ و رولپلاک ‌ها با استفاده از مته‌ های مناسب در بتن یا سیمان قرار می گیرند. این عملیات، انعطاف پذیری کافی جهت مقاومت در برابر وزن سنگ‌ های نما ایجاد می ‌کند. تحمل وزن سنگ ‌های مربوطه به چندین عامل مهم از جمله ابعاد و وزن خود سنگ، تعداد و طول پیچ و رولپلاک ‌ها، نوع و عمق اتصالات در بتن و همچنین کیفیت و مقاومت مصالح مورد استفاده بستگی دارد. به طور معمول هر سنگ نما، به دو تا سه عدد پیچ و رولپلاک نیاز خواهد داشت تا تحمل وزن و فشار سنگ‌ ها به درستی مدیریت شود و ایمنی و ثبات ساختمان حفظ گردد.

پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

 

آیا در فصل سرما هم میتوان سنگ را پیچ رولپلاک کرد؟

سرما به تنهایی تاثیر چندانی بر نحوه ی اجرا این فرایند نخواهد داشت و امکان انجام پیچ کردن سنگ ها در فصول سرد وجود دارد. تنها در صورتی که شرایط آب و هوایی نامساعد (باران یا برف) باشد، امکان انجام این عملیات وجود نخواهد داشت. بنابراین توصیه می گردد که در شرایط آب و هوایی نامساعد، جهت دریافت نتیجه ی مطلوب، اجرای این عملیات را به تعویق بیندازید.

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما
پیچ و رولپلاک نمای ساخحتمان رومی

 

رولپلاک فیشر

رولپلاک فیشر به عنوان یکی از بهترین انواع رولپلاک ها جهت استفاده در نما های ساختمانی شناخته می ‌شود. این محصولات با رنگ‌ های قرمز و سفید در دسترس هستند و می توان آن ها را به صورت جعبه‌ ای یا فله ‌ای تهیه کرد. قیمت هر یک از این محصولات حدود 400 تومان است. این رولپلاک به دلیل استحکام و قابلیت نفوذ به پیچ ‌ها جهت فرایند پیچ و رولپلاک نما، گزینه ی بسیار مناسبی محسوب می گردد.

 

رولپلاک فیشر
رولپلاک فیشر

 

شکل رولپلاک فیشر
رولپلاک فیشر و پیچ هنگام اجرا

 

رولپلاک پروانه ای

رولپلاک پروانه ‌ای از جنس پلاستیک خشک است که دارای دو خار شبیه به پروانه می باشد. این رولپلاک ‌ها برای دیوار هایی که جهت ساخت آن ها از سیمان کمتری استفاده شده است مناسب می باشند، زیرا پیچ ‌ها به صورت پروانه باز شده و در دیوار نفوذ می‌ کنند تا استحکام مناسبی ایجاد گردد.

در صنعت پیچ کردن سنگ ها، استفاده از رولپلاک فیشر در مواردی که سنگ بر روی رابیتس چسبیده است، توصیه می ‌شود. البته در سایر مواردی که به انعطاف بیشتری جهت نصب رولپلاک و استحکام مناسب پیچ‌ ها نیاز می باشد، رولپلاک پروانه ‌ای بهترین گزینه محسوب می گردد، زیرا این محصول از نظر ظاهری بهتر می باشد و احتمال خطر آسیب رساندن به نمای ساختمان را کاهش می دهد.

"<yoastmark

 

ابزار های مورد نیاز جهت اجرای پیچ و رولپلاک

در اجرای پیچ و رولپلاک نما، از ابزار های مختلفی استفاده می ‌شود که هر کدام نقش خاصی در فرآیند نصب و سفت کردن پیچ‌ ها خواهند داشت. این ابزار ها عبارتند از:

  • کابل و سیم سیار: از مهمترین ابزار های اساسی جهت اجرای پیچ و رولپلاک نما سنگی، کابل و سیم سیار می باشند. کابل جهت اتصال ابزار های الکتریکی مانند متصل کردن دریل به برق استفاده می ‌شود. این کابل باید مقاوم و پایدار باشد. سیم سیار انعطاف ‌پذیرتر است و به راحتی می توان در محل هایی که از منبع برق دور هستیم، از آن استفاده کنیم. استفاده ی صحیح از این ابزار ها جهت اتصال ایمن ابزار های الکتریکی یک امر ضروری محسوب می گردد تا از بروز اختلالات در پروژه ‌ها جلوگیری شود.
  • دریل: دریل یکی از ابزار های اساسی است که جهت سوراخ کردن سنگ‌ های نما از آن استفاده می کنند. از انواع مختلف دریل‌ ها از جمله دریل ‌های معمولی و دریل ‌های هیلتی( برای سوراخ کردن سنگ های سخت‌ تر مانند گرانیت) جهت فرایند پیچ و رولپلاک سنگ نما می توان استفاده کرد.
  • پیچ گالوانیزه: از این پیچ ها جهت سفت کردن رولپلاک ها در داخل سنگ ‌ها استفاده می کنند. پیچ های گالوانیزه نقش بسزایی در فرایند مقاوم سازی نما خواهند داشت.
  • پیچ ‌بند: از این ابزار جهت سفت کردن پیچ‌ ها در داخل سنگ ‌ها استفاده می شود. پیچ‌ بند ها باید با درجه ای پیچ ها را سفت کنند که به راحتی بر روی سنگ قرار بگیرند.
  • چکش: از چکش جهت فرو کردن پیچ ‌ها به داخل سوراخ‌ های سنگ استفاده می کنند. این ابزار باید مناسب و سبک باشد تا کارگر در هنگام استفاده از آن خسته نشود و پیچ‌ ها به درستی در سنگ فرو روند.
  • بتونه: از بتونه جهت تمیزی و زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند.

قوانین ریزش سنگ نما

اصلی ترین مقصران ریزش سنگ نما سازنده و مهندس ناظر و سنگ کار و مدیر ساختمان هستند.

ولی در اینجا ما میخواهیم راجع به مدیر ساختمان صحبت کنیم چون وظیفه نگهداری سنگ نما و وظیفه اطلاع رسانی پیچ کردن سنگ نما برعهده اوست.

مدیران ساختمان ها وظیفه قانونی خیلی مهمی دارند و میتونن درصد تقصیرهای زیادی توی حوادث ساختمانی متحمل بشن.

اتفاقی که خیلی رایج هستش ریزش سنگ نما است . یک پرونده حقوقی رو باهم مرور میکنیم ولی باید گفت پرونده کیفری چون تلفاتی در میان است.

 

پرونده ریزش سنگ نما و مقصر

مدیر ساختمان توی پرونده ریزش سنگ نما مقصر اعلام میشه.

توی این حادثه یکی دو باری سنگ ریزش میکنه ولی مالکین واحدها بی توجهی میکنند و بار اخری که سنگ ریزش میکند جان یک عابری رو میگیره.

حکم اولی که قاضی صادر میکنه مدیر ساختمان پنجاه درصد مقصر اعلام میشه و باقی تقصیرها گردن سازنده و ناظر میوفته.

تو این حال مدیر به دادگاه اعلام میکنه که اصلا مدیر نبوده و پنجاه درصد تقصیر مدیر رو بین ده واحدی که داخل ساختمان زندگی میکردن تقسیم میکنند و در ادامه چندین نفر از اهالی ساختمان اعتراض میکنند که این اقا مدیر ساختمان بوده و ظایفش رو به درستی انجام نداده است.

 

رای نهایی دادگاه جهت عدم توجه به پیچ کردن سنگ های نما

زمانی که مقصر اصلی جهت سقوط سنگ های نما و پیچ نکردن به موقع سنگ ها تعیین می شود، رای نهایی دادگاه به نظر شما چه می باشد؟ به طور مثال فرض کنید در یک پرونده ی ریزش سنگ نما بر سر عابر، مدیر ساختمان به عنوان مقصر اصلی تعیین شده است. اگر این اتفاق قبلا هم رخ داده باشد و سایر مالکین نسبت به این قضیه بی توجه بوده باشند، در حکم اولیه، قاضی علاوه بر مدیر ساختمان، سازنده و ناظر را هم مقصر خواهد دانست. به طور کلی هزینه های مربوط به پیچ و رولپلاک نما باید توسط مدیر به سایر ساکنین اعلام گردد. در صورت مواجه شدن با اعتراض ساکنین بابت پرداخت هزینه ی پیچ و رولپلاک سنگ های نما، مدیر باید یک نامه ی کتبی از اهالی ساختمان دریافت کند. در این نامه باید ذکر شود که چنانچه هر گونه خسارتی به دلیل ریزش سنگ های نما رخ دهد، مدیر هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 

ویدیو پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان توسط میهن راپل

 

انجام دهنده پیچ و رولپلاک نما
شرکت انجام دهنده پیچ و رولپلاک نما با طناب

 

اهمیت چک کردن پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما به عنوان یک فرایند ضروری جهت تعمیرات و نگهداری ساختمان، در مواقعی که سنگ‌ های نما به دلیل ضعف ملات دچار لغزش و ریزش شده باشند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در برخی موارد، ساختمان ‌ها از سنگ‌ های محکمی تشکیل شده اند، اما ممکن است برخی از نقاط نما شل شوند و نیاز به پیچ و رولپلاک داشته باشند. برای انجام این کار، باید حقوق راپل کاران را که به طور متوسط در حدود 2 تا 3 میلیون تومان برای یک روز کاری است، پرداخت نمود. علاوه بر این، هزینه ی مورد نیاز جهت چک کردن نمای یک ساختمان، معادل یک سوم هزینه ای است که برای فرآیند پیچ و رولپلاک آن ساختمان تعیین می گردد.

 

پیچ و رولپلاک سنگ نمای پاسیو
پیچ و رولپلاک سنگ نمای پاسیو با تیم حرفه ای

ویدیو تثبیت سنگ نمای برج تهران

آیا تمام سنگ های نما قابلیت پیچ و رولپلاک کردن را دارند؟

امکان پیچ و رولپلاک کردن برخی از سنگ‌ ها به دلیل قدمت یا ظرافتی که دارند، وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال، سنگ‌ های بسیار قدیمی و نازک ممکن است قابلیت سوراخ شدن را نداشته باشند و در نتیجه نمی ‌توانند به صورت ایمن به نمای ساختمان متصل شوند.

جهت اجرای برخی از انواع نما ها مانند نما های رومی با طرح‌ های خاص از قاب‌ های کوچک و بزرگ استفاده می ‌کنند. در چنین مواردی اگر اندازه ی سنگ کوچک باشد، ممکن است خوردگی ایجاد گردد. در چنین مواقعی اگر افراد تخصص کافی داشته باشند، می توانند از دریل استفاده کنند. به طور کلی سنگ های آنتیک به دلیل خصوصیاتی که دارند، قابلیت پیچ و رولپلاک شدن را نخواهند داشت.

 

اجرت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

تعیین نرخ پیچ و رولپلاک نما ساختمان معمولا به عوامل مختلفی از جمله لوازم و ابزار های مصرفی، نیروی کار متخصص و هزینه‌ های مربوط به اجرا(طناب، بالابر، داربست و غیره) بستگی دارد. شرکت یا پیمانکار مورد نظر  موظف است که این هزینه ‌ها را به صورت کلی به کارفرما اعلام کند. هزینه ی سنگ هایی که ریزش کرده اند و نیاز به تعویض دارند، بر عهده ی کارفرما می باشد. این موارد باید در قرارداد یا توافق نامه ای که بین طرفین انعقاد شده است، درج گردد. یکی از مهمترین مواردی که شرکت میهن راپل به آن اهمیت زیادی می دهد، نظافت و تمیزی کار می باشد. نیرو های ماهر و آموزش دیده ی این مجموعه با استفاده از بهترین ابزار ها، سنگ ها را به گونه ای پیچ می کنند که هیچ اثری از رد پیچ ها در نمای ساختمان شما باقی نخواهد ماند.

 

 

پیچ و رولپلاک سنگ چهل سانتی نمای ساختمان
پیچ و رولپلاک سنگ چهل سانتی نمای ساختمان

تمیزی کار پیچ رولپلاک نما درمیهن راپل

مطمعا باشید که تمیز بودن کاری که شرکت میهن راپل برای شما انجام میدهد بسیار مهم تر از پول میباشد.

میهن راپل سنگ های شما را جوری پیچ رولپلاک میکند که حتی اثاری از جای پیچ روی نمای ساختمان دیده نشود.

همچنین از نظر هزینه پیچ کردن سنگ نمای ساختمان نسبت به جاهای دیگه ارزانترین هستیم و در لوازم مصرفی بهترین جنس را استفاده میکنیم.

در ادامه میتوانید عکس پیچ و مته و قرارداد و بیمه را ببینید و موارد انجام کار را برایتان توضیح میدهیم پس با ما باشید.

 

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان
پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

تعداد استاندارد پیچ و رولپلاک سنگ نما

تعداد استاندارد پیچ های مورد نیاز جهت انجام فرآیند پیچ و رولپلاک سنگ نما، بر اساس متراژ و جنس سنگ تعیین می شوند. اگر جهت اجرای این فرایند از پیچ های زیادی استفاده کنید، احتمال بروز ترک و ریزش سنگ افزایش می یابد. بنابراین باید تعادل را رعایت کرده و متناسب با استاندارد های مربوطه عمل کنید.

تعداد پیچ و رولپلاک روی هرسنگ
تعداد پیچ روی هرسنگ

عمر پیچ و رولپلاک روی سنگ در نمای ساختمان چقدر است؟

عمر پیچ و رولپلاک سنگ نما بستگی به عوامل متعددی از جمله جنس پیچ و رولپلاک، کیفیت نصب و شرایط محیطی دارد. با انتخاب پیچ و رولپلاک مناسب و اجرای تخصصی، این اجزا می ‌توانند تا انتهای عمر ساختمان باقی بمانند و ریزش نکنند. البته، جهت اطمینان از این موضوع، انتخاب یک روش ایمن برای نصب استاندارد و استفاده از مواد با کیفیت، یک امر مهم محسوب می گردد. در ضمانت ‌نامه ‌های شرکت میهن راپل، این نکته ذکر شده است که در صورت ریزش سنگ های نما پس از اتمام فرایند پیچ کردن، ترمیم سنگ های نما به عهده ی شرکت خواهد بود.

 

پیچ و رولپلاک کردن نما بدون داربست
پیچ و رولپلاک کردن نما بدون داربست در قیطریه

مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان های دولتی

محکم سازی سنگ نمای ساختمان ‌های دولتی نیازمند رعایت قوانین خاصی است. شرکت‌ هایی که حق مشارکت در این پروژه‌ ها را دارند، باید به نکات خاصی از جمله ارائه ی مشخصات کامل پرسنل و ثبت بیمه ی حوادث برای همه کارکنان توجه کنند. علاوه بر این، جهت تنظیم قرارداد و تسویه حساب، شرکت مربوطه حتما باید ثبت شده باشد تا بتواند مطابق با مقررات ساختمان‌ های دولتی عمل نماید. این اقدامات جهت ردیابی دقیق و مدیریت مستندات در ساختمان ‌های دولتی ضروری است.

پیچ و رولپلاک سنگ پارکینگ ساختمان

به منظور حفظ امنیت و استحکام پارکینگ ساختمان، ضروری است که پس از تشخیص نشست و جدا شدن سنگ ‌ها، در اسرع وقت فرایند پیچ و رولپلاک سنگ ها را انجام دهید. این اقدام نه تنها مانع از ریزش سنگ ‌ها می شود بلکه مانع از آسیب رساندن به ماشین ها می گردد. علاوه بر این، هنگام اجرای عملیات سوراخ کردن سنگ نما، باید به تمیزی و نظافت کار اهمیت دهید. به ‌طوری‌که پس از پیچ و رولپلاک، هیچ اثری از جای پیچ روی ساختمان نمایان نشود.

بهترین روش برای پیچ و رولپلاک کردن نمای رومی

ایده آل ترین روش جهت پیچ و رولپلاک کردن نمای رومی این است که ابتدا سنگ ‌های باریک را مقاوم سازی کنید. این سنگ‌ ها به دلیل عدم وجود چفت، در معرض خطر ریزش به ‌خصوص در برابر باد و باران قرار دارند. بنابراین، از سنگ ‌کار خود درخواست کنید که این سنگ‌ ها را زودتر از سایر نما ها پیچ و رولپلاک کند. علاوه بر این باید اسکوپ را پشت همه سنگ‌ های ریز و درشت قرار دهد.

به علت فاصله گرفتن راپل کار از طبقه ی اول این نوع ساختمان ها، امکان اجرای فرایند پیچ و رولپلاک در طبقه ی اول وجود نخواهد داشت. در صورت وقوع ریزش سنگی در طبقه اول، حتما باید از نردبان یا بالابر استفاده کرد. به علاوه، در صورت وجود تو رفتگی در طبقه ی ابتدایی، حتما این امر را در قسمت توضیحات قرارداد یا ابتدای کار بیان کنید تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری نمایید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید شخصی در حال مقاوم سازی سنگ نما می باشد. این نمای سنگی با استفاده از سنگ ‌های بزرگ ساخته شده و در زیر پنجره ‌ها از سنگ ‌های باریک استفاده کرده اند. این سنگ ‌ها نیاز به کنده شدن دارند تا ریزش نکنند. سنگ این نما از جنس تراورتن عباس‌آباد است که بسیار نرم بوده و به راحتی قابل پیچ و رولپلاک می ‌باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست
پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربستچ

در تصویر زیر فرایند پیچ کردن سنگ ها توسط سرامیک انجام شده است. سرامیک به دلیل شکننده بودن، باید توسط واشر اجرا گردد. در این پروژه نیروی متخصص با استفاده از واشر، به مقاوم سازی سرامیک ها پرداخته است.

پیچ و رولپلاک نما حیاط خلوت به عنوان یکی از عناصر اصلی جهت مقاوم سازی ساختمان یک امر حیاتی محسوب می گردد. این فرآیند باعث می‌ شود که سنگ ‌های پاسیو به صورت محکم و پایدار به نمای ساختمان متصل شوند. این عمل نه تنها آرامش بیشتری در محیط داخلی ساختمان به وجود می ‌آورد، بلکه از خطر ریزش سنگ بر روی سر افرادی که در طبقه همکف زندگی می ‌کنند، جلوگیری خواهد کرد.

پیچ و رولپلاک نمای حیاط خلوت از جنس سرامیک در کرج گوهردشت
پیچ و رولپلاک نمای حیاط خلوت از جنس سرامیک در کرج گوهردشت

مدت زمان اجرای سفت شدن سنگ نما

زمان اجرای عملیات پیچ سنگ نما به متراژ و تعداد طبقات ساختمان وابسته است. مهمترین عامل جهت اجرای این فرایند، تعداد نیرو های ماهر و کاربلد می باشد. عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، لق و سفت بودن سنگ نما و غیره از دیگر عوامل مهم جهت انجام این فرایند محسوب می گردند. در تصویر زیر، دو نیرو در حال کار کردن هستند. اگر یک فرد این کار را انجام می‌ داد، زمان اجرای پروژه دو برابر طول می ‌کشید. به همین دلیل، شرکت میهن راپل حداقل ده نیروی راپل کار آماده و مجهز جهت انجام فرآیند پیچ و رولپلاک نما سنگی در اختیار خواهد داشت.

پیچ و رولپلاک نمای سنگی با طناب
پیچ و رولپلاک نمای سنگی با طناب

 

جهت انجام عملیات پیچ و رولپلاک نمای سنگی، نحوه ی صحیح گرفتن دریل در دست و قرار دادن مته بر روی سنگ به شدت مهم می باشد. ابتدا باید اطمینان حاصل کرد که دریل به درستی بر روی سنگ قرار گرفته است. سپس مته باید به صورت عمودی و با فشار مناسب بر روی سطح سنگ قرار گیرد. این اقدامات منجر به جلوگیری از بروز خطا هایی مانند شکستن مته یا خراب شدن سطح سنگ می شوند و در نهایت به بهبود کیفیت کار و سالم ماندن سنگ ‌های باریک کمک می ‌کنند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما تراورتن
پیچ و رولپلاک سنگ نما تراورتن

بهترین گزینه جهت ایجاد اتصالی دائم و مقاوم در مواقعی که امکان پیچ و رولپلاک سنگ ها وجود ندارد، چسب زدن سنگ ‌ها بین دو ستون با استفاده از چسب‌ های بی رنگ می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب در منطقه کمالهشر کرج
پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب در منطقه کمالهشر کرج

 

پیچ و رولپلاک نمای حیاط خلوت جزو موارد مهم در محکم سازی ساختمان میباشد. پیچ کردن سنگ های پاسیو باعث ارامش در محیط داخلی ساختمان میشود و از خطر ریزش سنگ روی سر افرادی که در قسمت همکف زندگی میکنند رهایی خواهد داد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما در پاسیو و نورگیر
پیچ و رولپلاک سنگ نما در پاسیو و نورگیر در تهران سعادت اباد

 

پاسیو به دلیل نشستهای پی در پی در بدنه ساختمان دچار لقی و ریزش سنگ میشود. در هر ساختمان چندین پاسیو ساخته میشود که کار ان نور دهی به واحد ها میباشد. پیچ و رولپلاک نمای حیاط خلوت با طناب باید انجام شود چون هیچ راه ورود داربستی وجود نخواهد داشت.

پیچ سنگ نمای حیاط خلوت
پیچ کردن سنگ نمای حیاط خلوت در تهران ورامین

نصب سنگ نما با استفاده از طناب یک امر بسیار دشوار محسوب می گردد. جهت انجام این فرایند به یک پیچ و رولپلاک کار نمای ساختمان که از مهارت کافی برخوردار می باشد، نیاز خواهید داشت. این فرد باید بتواند سنگ ‌های بزرگ و سنگین را در حالت معلق روی ارتفاع نگه دارد. حفظ تعادل راپل کار موقع نصب سنگ به شدت حائز اهمیت می باشد. در غیر این صورت، سنگ قبل از پیچ شدن سقوط خواهد کرد. در نما هایی که از ترکیب سنگ و آنتیک استفاده می کنند، فرایند مقاوم سازی باید به صورت همزمان انجام گردد. در نتیجه جهت انجام این فرایند از افراد ماهر استفاده کنید. لرزش های موجود در دیوار که هنگام فرایند پیچ کردن ایجاد می گردند، می توانند منجر به لق شدن و شل شدن سایر سنگ ‌ها شوند. برای جلوگیری از این مشکل، باید تمام سنگ ‌ها را به طور همزمان مقاوم سازی کرد تا ریزش نکنند.

 

نصب سنگ نمای ریزش کرده.
نصب سنگ نمای ریزش کرده.

 

اجرای همزمان عملیات پیچ و رولپلاک نما توسط دو فرد ماهر در کنار هم، منجر به برقراری نظم جهت پیچ کردن سنگ ‌ها می گردد و پیچ ‌ها در یک خط منظم تا پایین ساختمان قرار می ‌گیرند. این روش علاوه بر افزایش ایمنی، به حفظ ظاهر ساختمان نیز کمک می‌ کند.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ های نما در گوهردشت کرج
پیچ و رولپلاک کردن سنگ های نما در گوهردشت کرج

سخن پایانی

اکنون که با اهمیت انجام فرایند پیچ و رولپلاک نما ساختمان آشنا شده اید، می توانید از خدمات مرکز معتبر میهن راپل بهره مند شوید. این نکته را به خاطر داشته باشید که فرایند پیچ کردن نمای ساختمان ها باید توسط افراد ماهر و آموزش دیده انجام شود. پس با خیالی آسوده می توانید از خدمات شرکت میهن راپل در سراسر استان تهران بهره ببرید.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تخفیف 30درصدی – پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب یا بدون داربست

    1. modir

      سلام اقای هومن بله توس تهران هم خدمات پیچ رولپلاک نمای ساختمان رو انجام میدیم…لطفا تماس بگیرید.

  1. سعیده

    سلام

    قیمت کار شمارودیدم و متوجه شدم که باید عکس بفرستم برای استعلام قیمت.

    عکسرو واتساپ فرستادم.ممنون میشم قیمت پیچ کردن سنگ نمارو برام بفرستید

    1. modir

      بله عکس نمارو بفرستید قیمت کار پیچ و رولپلاک نما رو اعلام کنیم..ما یک شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما هستیم

  2. کاویانی

    سلام من این شرکت بسیار راضی هستم..چون واقعا اخلاقشون و کارشون بسیار عالی بود.با تشکر از جهان فرود

  3. مهدی احمدوند

    بسیار ممنون بابت کارتون وازاقای گودرزی واستوار تشکر میکنم بابت پیچی ک زدید برامون

  4. mehralizade

    پیچ و رولپلاک سنگ نما متری چنده اقای استوار؟ ایا توی تهران هم خدمات پیچ رولپلاک سنگ نمارو با طناب انجام میدید؟
    09195846431 بیزحمت برای هماهنگی کار تماس بگیرید با بنده

  5. محسن نامجو

    سلام ممنون بابت پیچ و رولپلاک که اکیپتون برای ما انجام داده دمشون گرم خیلی رفقا مشتی بودن

    1. modir

      اقا نامجو خیلی محلصیم بازم کار پیچ کردن سنگ نمای ساختمان داشتی با حساب درصد شما در خدمت هستیم.

  6. صغرا الماسی

    سلام اقای استوار. بعد از ۱۱سال یکی از سنگ ها احساس میکنیم که از پیچ و رولپلاک درومده. با توجه به ضمانتی که دادید برای پیچ و رولپلاک سنگ نما میتونید فردا برای دیدنش و درست کردنش بیایید؟؟ البته شما ده سال ضمانت کردی ولی این لطف رو در حق ما بکن ممنون

  7. حسن یزدانی

    سلام. اقای استوار کارتون بسیار حرفه ای هستش..هیچکدوم از پیچ های که زدید معلوم نیست و بتونه های خیلی همرنگ برای سر پیچ درست کردید..ممنون از کار بسیار خوبتون از حدا میخوام همیشه سلامت باشید.

    دست بوس شما حسن یزدانی

  8. سمیر نسری

    ببخشید توی شهرستانها هم نصب پیچ و رولپلاک سنگ انجام میدید؟؟؟ ایا قیمتها با تهران و کرج فرق میکنه؟

    1. modir

      بله توی شهرستان های دیگه هم پیچ رولپلاک سنگ نمارو انجام میدهیم.قیمتش هم یکم بیشتر از پایتخت میباشد.

  9. sohrab halabkob

    ببخشید من شمارو ازگوگل پیدا کردم بابت پیچ رولپلاک سنگ.شما مثل دیجی کالا و جهان فرود کارمیکنید?

    1. modir

      خیر شرکت ایمن کار یک شرکت پیچ و رولپلاک مستقل میباشد و میتوانید تماس بگیرید تا برای انجام کار خدمت برسیم.

  10. چایچی

    سلام خوبید ؟ ما یک مغازه در حسین آباد مهرشهر داریم که دیوارهاکاشی کاری شده ، یکسری از کاشی ها ول شده اند ولی نیفتاده اند میخواهیم همه کاشی ها را رول پلاک بکنیم حدودا” ۲۰۰ عدد رول پلاک لازم است ابعاد کاشی ۰.۶۰×۰.۳۰ هستند . اگر ممکن هست لطفا از محل بازدید کنید و قیمت اعلام بکنید درصورت معقول بودن ، نسبت به انجام رول پلاک اقدام بکنید و یا اگر نظر دیگری دررابطه با نوع تثبیت کاشی هایی که حالت ول شده هستند داشته باشید استقبال میکنیم . منتظر اعلام نطرتان هستیم . چایچی

    1. modir

      سلام اقای بهرایی قیمت پیچ و رولپلاک نما پس از تماس با گروه میهن راپل به شما اعلام میشود. این کارا هم قدیمی شده داداش.

  11. مرتضی دوستی

    سلا اقای میهن راپل بنده جزو مردم تهران هستم که نمای ساختمانم سنگی هستش
    نیاز شدید به خدمات پیچ رولپلاک نمای سنگی دارم. شماره ای ندیدم توی سایت و توضیحاتتون رو دیدم که خیلی عالی بود و من میخوام با شرکت شما کار کنم و کار پیچ و رولپلاک نمارو بدم به شما اگر زحمتی نیست تماس بگیرید با من.

    ۰۹۳۵۴۱/۵۱۸۶۹

    1. modir

      ممنون اقا دوستی که وارد سایت ما شدید و مارو برای پیچ کردن سنگ نمای خودتون انتخاب کردید. برای اینکه بتونیم با هم ارتباط برقرار کنیم شماره خودم رو براتون اینجا مینویسم و ذخیره کنید تا هرجا کاری روی نما داشتید در اولین فرصت خدمت شما برسیم.
      09125846430 تماس بگیرید.

  12. Hoseyni

    بسیا عالی و تمیز کار پیچ و رولپلاک مارو انجام دادن. بسیار ممنون از نوع کارشون راضی. بودم. قیمت بسیار مناسبی. برای ما انجام دادند.

    1. modir

      ممنونم باعث افتخاره کار ساختمان شما به دست ما انجام شد. اگر کاری در نقطه ی دیگر ساختمان دارید شرکت ما انجام میده. مثل اب بندی نما یا عایق کاری نما. تشکر از لطف شما.

  13. ریحانه علیزاده

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:

  14. مهران

    رفع ریزش سنگ نما جزووظایف سازنده هستش وقبل از تحویل ساختمان باید کامل سنگ نمارو چک کنید تا لق وشل نباشه
    پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جزو وظایف مالک است وباید سفت با این قضیه برخورد بشه

    1. modir

      ممنون بابت توضیحاتی که داید. شرکت های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان فقط وظیفه دارند نمای ساختمان رو پیچ رولپلاک کنند و توی کار قانون و اجرای قانون دخالتی نمیکنند. قطعا یا سازنده مقصره یا خریدار و مهندس ناظر و در برخی مواقع دیدیم که خسارت بین این افراد تقسیم شده است. پس مراقب باشید و نگید که ما مقصر نیستیم. باید قانونی به این قضیه نگاه کنید.

  15. شایان عبادی

    درشهرستانهایی مانند ارومیه و ماکو که هوا در زمستان ها خیلی سرده، میشه از این روش برای نمای ساختمان استفاده کرد؟ پیچ ها دچار زنگ زدگی نمیشن؟

    1. modir

      پیچ و رولپلاک کردن سنگ نمای ساختمان اصلا ربطی به سرما و گرما نداره. وقتی هوا مساعد بود و بارندگی در جریان نبود میتوان نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کرد. برای شهرهایی که سرد هستش اصلا هیچ موردی وجود نداره و میشه سنگ هارو بدون هیچ دردسری پیچ رولپلاک کرد. البته که راپل کار باید از لباس گرم و بسته مجهز باشند تا هنگام پیچ رولپلاک نما به خودشان اسیب وارد نشود.

  16. راحله عباسی

    ممنون از توضیحاتتون
    نمای ساختمان ما دچار سوختگی شده و برخی سنگهاش شکسته و یا سیاه شدن. شما می تونید خدمات مربوط به تمیز کردن سوختی ساختمان رو انجام دهید؟

  17. علی فتوحی

    چه کارهایی رو در هنگام پیچ و رولپلاک نما یا قبل از اون باید انجام بدیم. منظورم اینه که چه توصیه هایی برای قبل از شروع کار پیچ رولپلاک نما و قبل از رسیدن پرسنل دارید؟

    1. modir

      در پشت بام رو باز کنید و حدالامکان برای انها اب و صبحانه محیا کنید تا پرسنل از جون برای ساختمان شما مایه بگذارند البته وظیفه کارفرما نیست که خدمات دهی رو انجام بده اما اگر باشه ممنون لطف شما خواهیم بود و جبران خواهیم کرد.

  18. SARA FAKHER

    ممنون از مقالتون جامع و کامل بود. مخصوصا اون قسمتی که توضیح داده بوده اید بعد از پیچ کردن سنگ نمای ساختمان‌ روی پیچ ها رو می پوشانید. دودل بودم که نکنه با پیچ کردن نما زیبایی ساختمان از بین بره. اما حالا مصمم شدم حتما از خدمات شما در اولین فرصت استفاده کنم.

    1. modir

      خیر قربان تمام نما پس از پیچ و رولپلاک نمای سنگی بتونه میشه و جای هیچکدوم از پیچ ها روی نمای ساختمان معلوم نمیشه. در ضمن بتونه کاری روی پیچ انقدر تمیز و هم رنگ انجام میشه که اصلا دیده نمیشه.

  19. ماریا رضایی

    سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    پیشنهاد میکنم این محصولات رو هم ببینید:
    پیچ و مهره، رول پلاک، میخ و پرچ

    1. modir

      تشکر از انتخاب ما. سایت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک سایت جامع در زمینه نمای ساختمان هستش و مهره و میخ ما استفاده نداریم.

  20. سامیار

    سامیار هستم از استان تهران که اومدید نمای ساختمان مارو پیچ رولپلاک کردید. بسیار ممنون از کار خوبتون و اینکه چکش و کارابین شما جامونده روی پشت بام.بیزحمت مسیرتون به تهران خورد حتما بیایید و بردارید لوازمتون رو تشکر از میهن راپل.

    1. modir

      سلام اقا سامیار چشم حتما برای بردن لوازم مزاحم میشود و بخهتون زنگ میزنم. انشالا از کار پیچ رولپلاک سنگ نما راضی بوده باشید و مارو به دوستانتان معرفی کنید

  21. سامیار

    خیلی خیلی راضی بودم ولی یک مورد بود که باید بهتون تذکر بدم این بود که صبح آنقدر زود کارو شروع نکنید بعضی از ساختمان ها مریض دارند یا بچه کوچک دارند و تا کله ظهر می‌خوابند.ممنون آقای میهن راپل

  22. farshadtoshu

    پیچ رولپلاک سنگ رو یکی اومد روی ساختمان ما انجام داد و از پیچ های کوچک استفاده کرد. پیچ 4 سانتی اورد ما بهش گفتیم اقا کوچیکه ولی قبول نکرد و هرجور شده مخ مارو زد تا قبول کنیم پیچ کنه. الان بعد از یک سال دیدیم دونه دونه سنگ ها داره میریزه و اون کسی که پیچ رولپلاک کرده اصلا پاسخگوا ما نیست و هیچ قراردادی هم به ما نداده تا پیگیری کنیم.
    میخواستم بیایید یه بازدیدی بکنید از ساختمان و ببینیم چه کاری باید انجام بدیم.
    09354151891 با این شماره تماس بگیرید.

    1. modir

      دوست عزیز پیچ های زیر 5 سانت به دلیل کوتاه بودن و نرسیدن به وسط سیمان دچار مشکل میشوند و پس از مدتی خود را از سیمان جدا میکنند. حتما برای اجرای چنین کارهای با چندین شرکت مشورت کنید تا روش صحیح پیچ کردن نمای ساختمان را به شما توضیح بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09125846430