بستن

نصب ایزوگام روی دیوار سیمانی و سفالی و بلوکی در تهران و کرج

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام به اجرای یک لایه قیر اماده روی سطوح کناری ساختمان گفته میشود که توسط شعله اتش روی دیوار متصل میشود.ابتدا حرارت زیاد به محیط چسبنده ایزوگام داده میشود و پس از شل شدن قیر خشک شده ایزوگام بلافاصله به سطوح سیمانی و سفالی و بلوکی چسبیده میشود.

برای بهتر شدن چسبندگی باید از پشت ضرباتی را روی ایزوگام وارد کنیم تا کامل به سطح مورد نظر نفوذ کند و راه هیچ گونه باد و باران را نداشته باشد.

نصب ایزوگام دیوار سیمانی کنار ساختمان
نصب ایزوگام دیوار سیمانی کنار ساختمان

دلیل نصب ایزوگام

نصب ایزوگام از ورود حرارت های گرم و سرد و نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان جلوگیری میکند و باعث زیبایی دیوارهای سفالی و بلوکی و سیمانی هم میشود. بعضی افراد برای زیبایی دیوارها از ایزوگام های طرح دار استفاده میکنند تا بتوانند نظر عابرین و مشتریان خرید اپارتمان را به خود جلب کنند.

یکی از نواقص مهم در نصب ایزوگام تولید گرما میباشد که با استفاده از ایزوگام های فویل دار این نواقص برطرف میشود.ایزوگام هایی که پشت انها فویل المینیومی ندارند گرما را به بدنه ساختمان منتقل میکنند و ایزوگام هایی که این ویژگس خوب را دارند نور را به سمت اسمان منعکس میکنند که هیچ ایرادی ندارند.

اجرای نصب ایزوگام با طناب یا بدون داربست

نصب ایزوگام امروزه بسیار سخت شده است چون همسایه های کناری اجازه داربست را به اپارتمان ها نمیدهند.مالکین اپارتمان ها هم هیچکاری نمیتوانند در این زمینه انجام دهند و باید با همسایه ها سازش کنند تا اجازه نصب داربست را بگیرند.زمانی که هیچ راهی برای نصب ایزوگام پیدا نکردید میتوانید از روش طناب یا بدون داربست کمک بگیرید که در این مواقع هیچ نفوذی به ساختمان همسایه نخواهید داشت و به راحتی توسط راپل کار دیوار خود را ایزوگام کنید.

مطلب پیشنهادی ما  راپل کار در تهران و کرج - قیمت خدمات راپل نمای ساختمان با تاییدیه شرکت میهن راپل

نصب ایزوگام با طناب بسیار سریع بوده و هزینه ای بسیار کمتر از روش داربست خواهد داشت و همچنین خطر کمتری برای ایزوگام کار خواهد داشت.

نصب ایزوگام روی دیوار سفالی

بعضی افراد بر این باور هستند که ایزوگام روی دیوار سفالی چسبندگی زیادی ندارد.برعکس دیوار سفالی ایزوگام و قیر را به خود جذب میکند و باعث چسبندگی عمیق روی خود میشود.نصاب ایزوگام هم باید ماهر باشد و زیر ایزوگام را به خوبی حرارت بدهد و با ضربات دست ان را به خوبی به سفال بچسباند.

برای نصب ایزوگام روی دیوارهای سفالی ابتدا باید نقاطی که دارای نخاله هستند را صاف کنیم تا موقع چسباندن ایزوگام مشکلاتی از قبیل پارگی ایزوگام و سوراخ شدن ایزوگام برنخوریم.

قیمت نصب ایزوگام روی دیوار سفالی با طناب از متری 180 هزارتومان تا 250 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

نصب ایزوگام روی دیوار کناری بلوکی

نصب ایزوگام روی دیوار بلوکی هم مانند سفالی میباشد و باید زیر کار کاملا صاف باشد و از ایزوگام جنس خوب مثل دلیجان استفاده شود. با حرارت زیاد پشت ایزوگام چسبندگی به را بیشتر میکنید و پس از چند ضربه به پشت ایزوگام به خوبی درون سوراخ های بلوک نفوذ میکند و تماما راه اب و حرارت را به خوبی میبندد.

قیمت نصب ایزوگام دیوار بلوکی بدون داربست به صورت متری حدود 200 هزارتومان میباشد که با ارسال عکس و بازدید قیمت دقیق در حول و حوش 200 هزارتومان میباشد.همچنین نیازی به داربست نمیباشد.

نصب ایزوگام روی دیوار سیمانی بقل ساختمان

نصب ایزوگام روی دیوار سیمانی راحت تر و اجرای ان اسانتر میباشد.دیوار سیمانی صاف میباشد و ایزوگام به خوبی روی ان میچسبد.البته حرارت خوب و روش انجام هم بسیار مهم میباشد. ابتدا ایزوگام توسط اتش گرم میشود و روی سطح سیمانی چسبانده میشود و در ادامه با ضربه روی بدنه ایزوگام ان را به خوبی روی بدنه میچسبانیم.

مطلب پیشنهادی ما  عایق رطوبتی دیوار خارجی سیمانی و باران گیر سیمانی - با چسب و مواد خارجی

هزینه و اجرا نصب ایزوگام با راپل برای دیوارهای سیمانی حدودا متری 180 هزارتومان قیمت گذاری شده است که پس از بازدید از محل مورد نظر 10 درصد افزایش و کاهش قیمت خواهد داشت.

 

قیمت نصب ایزوگام روی انواع دیوار

به طور کلی اجرای ایزوگام روی انواع دیوار سیمانی و سفالی و بلوکی که با طناب انجام شود از متری 160 تا 250 هزارتومان از طرف صنف طناب کاران ایران قیمت گذاری شده است و پس از دیدن موقعیت و جنس سطح مورد نظر قیمت دقیق اعلام میشود.

 

نصب ایزوگام دیوار سیمانی و سفالی و بلوکی در تهران و کرج

نصب ایزوگام دیوار سیمانی و بلوکی و سفالی در تهران و کرج به دلیل نفوذ اب به دیوارها بسیار زیاد میباشد.ساختمان های قول نامه ای به دلیل سیمان نشدن کنار ساختمان بیشترین درخواست کننده برای ایزوگام را دارا میباشد.همچنین اجازه ندادن همسایه برای نصب داربست یکی دیگر از دلایل نصب ایزوگام بدون داربست در تهران و کرج میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09125846430